söndag, juni 02, 2013

Radio Free Järbo vid Lysningsmottagning för Chris och Madeleine

Princessan Madeleine kann into tro
på ögonen att hon fick äkte RFJ varor. 

DJ Dävid var på plats i slottet vid Lysningsmottagning där han överlamnade  Radio Free Järbos officielle gåva till Chris O'Neill och Princessan Madeleine.  

Paret var mycket glad att ta emot fyra Radio Free Järbo muggar och var överlyckliga.  

"Jag ska aldrig glömma hur roligt det var att intervjuas av Radio Free Järbo i New York," sade Madeleine, Hertiginnan av Järbo.  

"Jag uppskattar hur de hade hjälpt mig med det svenska språket," sade Chris O'Neill. "De är skit duktiga, de. Jag fick privata lektioner, för fan. Madde, min blivande kärring, var mycket imponerad om hur mycket jag lärde mig, bög jävel." 

Radio Free Järbo måste tacka nej till inbjudningen till själva bröllopet.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar