måndag, mars 11, 2013

Näringsvärde hittades i Ikeas köttbullar -- Försäljningen stoppadesg

Med eller utan hästkött--
de ser ut som bäjs.
Enligt våra exklusiva källor har tjeckiska inspektörer hittade näringsvärde i Ikeas köttbullar.  Då stoppade möbel jätten försäljningen direkt.  Kunderna chockades.

"Jag inte äter Ikeas köttbullar eftersom jag bryr mig om näringen," sade Spenser Trashy, en kund vid Ikea i Brooklyn.  "De smakar bra och man blir mätt av dem."

Men Tony Tuppfis av New Jersey tänkte annorlunda.  "Jag ska fortfarande äta dem, men jag känna mig lite lurade av Ikea.  De har aldrig sagt förut att deras mat var hälsosamt på något sätt alls."

Radio Free Järbo hann inte nå press chef vid Ikea för en kommentar.

1 kommentar:

  1. Vad menas? Näringsbehovet är ju varför vi äter mat överhuvudtaget. Och vad för sorts möbel lyckas stoppa en jätte?

    SvaraRadera