onsdag, februari 15, 2012

Berusad tandläkare? Det stämmer.

This won't hurt a bit!
Vi vid Radio Free Järbo var förvånad idag när vi märkte att om man googlar "berusad" så får man automatiskt orden "berusad tandläkare."  Vad?  Vi kunde inte tänka på ett yrke som är mer obehaglig än att vara en tandläkare.  Jag menar, jag måste drycker minst två drya martinis bara för att ringa kontoret och boka tid.   Den nämnde dagen måste jag vara helt medvetslös.  Var jag tandläkare skulle jag vilja drycka en HEL del sprit innan jag kunde titta in i de äckliga munnen av mina otrevliga patienter.

Men jag är däremot radio DJ och bloggare och INTE tändläkare.  Drycker jag ett glas vin eller gin medan jag bloggar eller gör en av mina berömda radio shower blir det bara bättre.   Det kan ingen tandläkare säga.   De skulle göra en blåstest innan de tar upp en enda instrument.

Det har inte hänt i kära Järbo överhuvudtaget, tack och lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar