fredag, maj 16, 2014

DJ Dävid ska hälsa alla i Järbo



DJ Dävid förre gången har var i Järbo.
Mustaschen har han rakat bort,
annars ser han ut precis det samma.
Enligt våra exklusiva källor har vi hört att vår älskade DJ Dävid kommer till Järbo den 23. juni.   En resa av minst fem dagar planeras.

"Jag hoppas att folk inte gör för mycket bara för mitt skull.  Jag vet att folk i hela Järbo ska vara glada men jag hoppas att jag får tid att koppla av med mina underbara släktingar i trakten," sade DJ:en.  "Jag menar, jag är en ekel och ödmjuk kille.   Mer än en parad mitt i stan och mer en två statsmiddagar vore lite överdrivet. "

Men andra folk tycker tvärtom.  "Det händer inte så ofta att folk som är så viktiga och älskade kommer till Järbo.  Visst hade vi President Obama och sin fru, men det här är DJ Dävid.  Det blir inte större."

Vi ska ger ut mer uppgifter direkt när vi får den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar