lördag, september 29, 2012

Järbo Film Festivalen blir ännu större i år

Jake kommer till Järbo att hitta den söta
sjuksköterskan han råkade träffa i en
toalett i New York.  
Järbo Film Festivalen blir ännu större i år.  Snart ska Folkets Hus blir centrum av filmvärlden under en hel helg.

Jake Gyllenhaal har redan bokat biljetterna till Järbo.  Han berättade orsaken till Radio Free Järbo.  "Jag har träffat en jätte cool tjej från Järbo en gång i en restaurang i New York.  Hon inbröt i toaletten medan jag tvättade händerna.  Generad var hon kann jag säga, men hon bara sade förlåt och förklarade att hon kom från Järbo och var utbildade sjuksköterska.  Hon var så söt att jag ville komma till Järbo för att träffa mera sådana folk.   Fick inte hennes nummer fast jag verkligen ville ha det."

Bland de filmarna som ska visas är en retrospektiv av filmarna av Spencer Trashy och en dokumentär om Märta Stewart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar